امروزه، تعداد بیشتری از مصرف کنندگان برای دسترسی به کالاهای مورد نیاز خود از اینترنت استفاده می کنند. کسب و کار کوچک شما با طراحی سایت قابل اعتمادتر خواهد شد. بدون داشتن یک وب سایت، مشتریان بالقوه از رقبای شما (که یک وب سایت دارند) خرید می کنند. اگر در حال حاضر نیز یک وب سایت دارید اما طراحی آن به صورت ساده انجام شده است، باید آن را مجددا طراحی کنید طوری که بزرگتر و قابل اعتمادتر به نظر برسد. برای کسب و کارهای خانگی نیز، داشتن یک وب سایت و مزایای استفاده از آن بسیار بیشتر از داشتن یک مغازه است.
به عنوان دارندۀ یک کسب و کار کوچک، ممکن است فکر کنید که نمی توانید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید در حالی که شما نمی توانید وب سایت نداشته باشید. در هر حال هزینۀ طراحی یک وب سایت متفاوت است. یک وب سایت برای یک کسب و کار کوچک به طور معمول حدود 100 دلار در ماه و در بعضی موارد نیز کمتر از 20 دلار. در مقایسه با هزینۀ رد کردن یک آگهی در رومه، زمانی که شما یک وب سایت داشته باشید، هزینۀ نگهداری آن بسیار متفاوت با آگهی دادن به رومه برای معرفی کسب و کارتان خواهد بود.
به این فکر کنید که وب سایت شما به مثابه یک بروشور یا کاتالوگ آنلاین است. این بسیار آسان تر و سریع تر برای به روزرسانی و اطلاع رسانی به مشتریان در مورد خدمات و محصولات شما است. دیگر نیاز نیست برای اطلاع رسانی درمورد محصولات جدید یا خدماتتان به مشتریان از راه های قدیمی مثل پرینت گرفتن از کاتالوگ و بروشور استفاده کنید.
یک وب سایت در هر حالتی برای شما فعال خواهد بود. 24 ساعت شبانه روز فعال است، حتی زمانی که دفتر یا مغازۀ خود را بسته اید. با توجه به شرایط زندگی امروزه، این یک راه فوق العاده برای فروش بیشتر است.
زمانی که محصولات و خدمات خود را تهیه می کنید، وب سایت شما نیز راه دیگری برای فروش آ نها برایتان فراهم می سازد. به عنوان یک خرده فروش، یک وب سایت بهترین مکان برای دستیابی به بازاری بزرگتر خواهد بود؛ حتی خدمات تان می تواند گسترۀ جهانی داشته باشد. هنوز فکر می کنید برای فروش خدمات و محصولات تان به وب سایت نیاز ندارید؟ فراموش نکنید، حتی اتومبیل و خانه ها را هم امروز، آنلاین می فروشند.
مهم نیست در چه صنفی هستید و به چه کاری مشغولید. وب سایت محل فوق العاده ای برای معرفی و نمایش رزومۀ کاری و خدماتی شماست. با قراردادن تصویر یا تصاویری در وب سایت خود، توصیف بهتری از کارتان را ارائه خواهید کرد.
با نمایش دادن و توضیح دادن اطلاعات کاری تان به صورت تلفنی، رو در رو، پخش بروشور یا ایمیل فرستادن، وقت زیادی از شما گرفته خواهد داشت. اما با ارائۀ یک کاتالوگ آنلاین، می توانید اطلاعات بی شماری درمورد خدمات و محصولات تان معرفی کنید. زمانی که وبسایت تان به روز و فعال است، برای مشتریان تان نیز به صورت همیشگی در دسترس است تا به آنچه که ارائه می دهید دست یابند و این باعث حفظ وقت شما می گردد. و وقت چیست؟ وقت طلاست!
شاید شما وسایل مرتبط با باغداری و یا محیط زیست را عرضه می کنید و دوست دارید نکاتی درمورد بازیافت را به اشتراک بگذارید. شما می توانید با ایجاد یک صفحه پرسش و پاسخ (FAQ) و همچنین اضافه نمودن مقالاتی در این حوزه و یا به روزرسانی خبرنامۀ سایت به تمام سوالاتِ مشتریان پاسخ دهید و از این راه نیز به روز باشید. چه بهتر که راهی برای همراه شدن با مشتریان تان به واسطۀ داشتن یک وب سایت ایجاد کنید.
درباره این سایت